Atsiėmimas, pristatymas, garantija, grąžinimas

ATSIĖMIMAS

Užsakytas prekes Vilniuje galima atsiimti nemokamai iš mūsų parduotuvės arba sandėlio,

SAUGUS PRISTATYMAS

Prekes pristatome pirkėjo nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Priimdamas prekes iš siuntų tarnybos kurjerio ir pasirašydamas jo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo dokumente, patvirtina, kad gavo visas užsakytas prekes, jos yra tinkamos būklės, pakuotės nepažeistos, tvarkingos. Pastebėjęs, kad pateiktos prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) ir / ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo raštu apie tai pažymėti prekių perdavimo – priėmimo dokumente. Pažeistą pakuotę svarbu atidaryti ir patikrinti ar nepažeistos prekės. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, bet nepažymėjus apie pažeidimus, laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės, t.y. pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, ir prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra.

GARANTIJA

Prekėms taikoma gamyklinė 1 arba 2 metų garantija, nuo prekės įsigijimo momento. Garantijos trukmė nurodoma prie kiekvienos prekės. Ekspozicinėms prekėms taikoma 1 metų garantija nuo prekės įsigijimo momento. Net ir pasibaigus garantiniam laikotarpiui siūlome serviso paslaugas daugeliui prekių. Pogarantinio serviso, detalių ir paslaugų įkainiai nustatomi kiekvienu atveju individualiai.

GRĄŽINIMAS

Jei prekė turi trūkumų, esant galimybei juos pašalinsime, nekokybiškas prekes pakeisime ar priimsime atgal. Kokybiškos prekės Pirkėjo prašymu keičiamos arba grąžinamos per 14 dienų nuo prekės perdavimo Pirkėjui dienos. Prekės grąžinamos Pirkėjo lėšomis pristačius jas į UAB Subarteka saloną Vilniuje, atsakingam darbuotojui patvirtinus jog grąžinama prekė yra tinkamos būklės. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos TIK jeigu jos yra:

– originalioje ir tvarkingoje pakuotėje;

– nesugadintos paties Pirkėjo;

– nenaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos, t.y. turi būti nepažeistos etiketės, pakuotės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.;

– tos pačios komplektacijos, kaip ir buvo pateikta Pirkėjui.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina pateikti raštišką prašymą, nurodant prekės grąžinimo priežastį ir pridėti prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą. Pardavėjas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Pirkėjo raštiško kokybiškų prekių grąžinimo dienos, pakeičia prekes į Pirkėjo pageidaujamas kitas, jei tuo metu jas turi sandėlyje, arba grąžina Pirkėjui pinigus. Pirkėjas tokiu atveju privalo padengti tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Pagal specialius užsakymus atvežtos kokybiškos prekės yra NEKEIČIAMOS ir NEGRĄŽINAMOS. Jeigu prekės trūkumai atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles ir Pardavėjas tai įrodo, prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

×

Cart